Polityka prywatności

MWM Sp. z o. o. przywiązuje dużą wagę do szanowania i respektowania praw Internautów, ze szczególnym uwzględnieniem prawa do ochrony prywatności. Przedstawiona poniżej polityka prywatności wyjaśnia stosowane przez nas zasady gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
Zasady przetwarzania danych
MWM Sp. z o. o. zbierając i przetwarzając dane osobowe stosuje się do wszystkich poniższych zasad przetwarzania danych oraz spełnia co najmniej jeden z warunków przetwarzania danych osobowych (6×6).
  1. Zasady dotyczące przetwarzania danych osobowych:
    1. zgodność z prawem, rzetelność i przejrzystość,
    2. ograniczenie celu,
    3. minimalizacja danych,
    4. prawidłowość,
    5. ograniczenie przechowywania,
    6. integralność i poufność.
  2. Warunki zgodnego z prawem przetwarzania danych osobowych:
    1. osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w jednym lub większej liczbie określonych celów,
    2. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy,
    3. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze,
    4. przetwarzanie jest niezbędne do ochrony żywotnych interesów osoby, której dane dotyczą, lub innej osoby fizycznej,
    5. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi,
    6. przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora lub przez stronę trzecią, z wyjątkiem sytuacji, w których nadrzędny charakter wobec tych interesów mają interesy lub podstawowe prawa i wolności osoby, której dane dotyczą, wymagające ochrony danych osobowych, w szczególności gdy osoba, której dane dotyczą, jest dzieckiem.
Podczas przeglądania naszego serwisu, stosownie do konfiguracji przeglądarki, na komputerze lub telefonie użytkownika (urządzeniu końcowym) może zostać zapisany jeden lub wiele plików cookie. Pliki cookie mogą być zamieszczane przez MWM Sp. z o. o. jak i podmioty trzecie, z którymi MWM Sp. z o. o. współpracuje. Prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami na temat plików cookie oraz sposobu ich wykorzystywania.
Jakie dane o Tobie zbieramy?
  • Dane zbierane podczas rejestracji Abyś mógł skorzystać z niektórych funkcjonalności oferowanych przez serwis będziesz musiał się zarejestrować. Podczas rejestracji zapytamy Cię o login i hasło jakiego będziesz używał na naszej witrynie. Zostaniesz poproszony również o wyrażenie zgody na przetwarzanie Państwa danych osobowych przez MWM Sp. z o. o.
  • Dane zbierane automatycznie Podczas Państwa wizyty na naszej stronie internetowej, automatycznie zbierane są dane jej dotyczące, w szczególności adres IP, nazwa domeny, typ przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Więcej informacji w części poświęconej tzw. plikom cookies.
Kto jest administratorem i jak skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest MWM Sp. z o. o. z siedzibą w Starej Bukówce 96-321, przy ul. Warszawskiej 50, Z Inspektorem Ochrony Danych możesz kontaktować się pod adresem e-mail mojdom@domopiekizmilosci.pl lub pocztą tradycyjną pisząc na adres Inspektor Ochrony danych MWM Sp. z o. o. Ul. Warszawska 50 96-321 Stara Bukówka
W jakim celu i na jakiej podstawie będą przetwarzane dane
Państwa dane osobowe pozyskane w związku z korzystaniem z serwisów MWM Sp. z o. o. będą przetwarzane w następujących celach:
  1. obsługi utworzonego konta
  2. dochodzenia ewentualnych roszczeń (w tym windykacji) i odszkodowań
  3. prowadzenia działań marketingowych, w tym pozyskania i utrzymania klienta
  4. sprzedaży produktów i usług
  5. związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą, w tym na potrzeby prowadzenia analiz i statystyk
  6. udzielania odpowiedzi na pisma i wnioski oraz udzielanie odpowiedzi w toczących się postępowaniach
  7. prowadzenia działań związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa
  8. archiwizacji
  9. spełniania obowiązku prawnego ciążącego na MWM Sp. z o. o.
Podstawa prawna przetwarzania Państwa danych to:
  1. udzielona zgoda
  2. niezbędność do wykonania umowy lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy
  3. niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
  4. niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich, jak udzielania odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski
Kto będzie odbiorcą Państwa danych i gdzie będą one przekazywane
Państwa dane będą przekazane do państwa trzeciego (np. USA) w związku  z prowadzonymi działaniami na FB, czyli w związku z tworzeniem profili przy wykorzystaniu narzędzi w szczególności takich jak Google Analitics. Państwa dane mogą być przekazywane następującym podmiotom:
  1. procesorom w związku ze zleconymi przez MWM Sp. z o. o. działaniami realizowanymi w imieniu MWM Sp. z o. o.
  2. firmom kurierskim, które będą dostarczać przesyłki do Państwa
  3. kancelariom prawnym, którym MWM Sp. z o. o. zlecił np. prowadzenie postępowania
  4. podmiotom lub organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa.
Przez jaki okres dane będą przetwarzane
Okres przetwarzania Państwa danych osobowych jest uzależniony od celu w jakim są one przetwarzane. Okres przez który Państwa dane osobowe będą przechowywane jest obliczany w oparciu o następujące kryteria:
  1. przepisy prawa, które mogą obligować MWM Sp. z o. o. do przetwarzania danych przez określony czas,
  2. obsługi utworzonego konta
  3. okres, który jest niezbędny do obrony interesów MWM Sp. z o. o. (administratora danych),
  4. okres na jaki została udzielona zgoda
Jakie masz prawa
Posiadasz prawo do:
  1. żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Państwa
  2. sprostowania danych,
  3. żądania uzupełnienia niekompletnych danych osobowych, w tym poprzez przedstawienie dodatkowego oświadczenia,
  4. usunięcia danych lub ograniczenia przetwarzania
  5. wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania Państwa danych osobowych
  6. przeniesienia Państwa danych osobowych
Masz prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Przetwarzając Państwa dane, które są zbierane za pomocą cookies, MWM Sp. z o. o. w większości przypadków nie jest w stanie zidentyfikować Państwa osoby. Zatem jeśli chcieliby Państwo skorzystać z przysługujących praw, będziemy prosić o dostarczenie dodatkowych informacji w celu identyfikacji. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych przez MWM Sp. z o. o., mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
Jakie będą konsekwencje nie podania danych
Podanie danych jest dobrowolne lub może być warunkiem koniecznym do zawarcia umowy (np. utworzenia konta w serwisie), bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.
W jaki sposób profilujemy
MWM Sp. z o. o. nie korzysta z systemów służących do zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
W jaki sposób uzyskać informację o przetwarzaniu danych?
Wszelką korespondencję w sprawach związanych z przetwarzaniem Państwa danych osobowych, prosimy kierować na adres Administratora z dopiskiem „Dane osobowe” lub na skrzynkę mojdom@domopiekizmilosci.pl.
Wykorzystywanie „cookies”
Nasza strona internetowa wykorzystuje pliki cookies, które służą identyfikacji Państwa przeglądarki podczas korzystania z naszej strony. Pliki cookies zawierają niewielkie ilości tekstu, możliwe do odczytania tylko przez stronę, która je wysyła. Dzięki zebranym informacjom możemy uzyskać informacje o tym, jak często Państwo odwiedzają nasz serwis i które jego elementy Państwa najbardziej interesują. Uzyskane dane wykorzystujemy dla lepszego dostosowania go Państwa potrzeb, ułatwienia funkcjonowania serwisu oraz w celach statystycznych i reklamowych. Pliki te nie mogą być wykorzystane do infekowania urządzenia wirusami lub innym złośliwym oprogramowaniem (malware). Każdy indywidualny cookie składa się z czterech podstawowych części:
  1. Nazwa strony WWW: nazwa domeny lub subdomeny, która ustawiła cookie,
  2. Nazwa Cookie: cookie ma nazwę, która jest unikalna na stronie, która je ustawiła.
  3. Termin ważności: Ważność niektórych plików cookie wygasa po zamknięciu przeglądarki (tzw. cookie sesji), inne cookie zostaną automatycznie usunięte dopiero po osiągnięciu daty ważności, która została ustawiona (tzw. trwałe cookie).
  4. Wartość: to informacje w pliku cookie, którą strona WWW używa do „zapamiętania” poprzedniej wizyty.
W plikach cookie przechowujemy podstawowe informacje o użytkownikach (np. identyfikator) oraz informacje potrzebne dla optymalizacji i poprawnego wyświetlania treści zawartych na stronach. Informacje te służą do:
  • Rozpoznawania użytkowników logujących się na chronionych stronach internetowych, co umożliwia im odwiedzanie wielu stron bez konieczności wpisywania nazwy użytkownika i hasła do każdej ze stron;
  • Rejestrowania preferencji użytkowników – przeglądanej zawartości i formatu przeglądania (użytkownik nie musi ustawiać preferencji przy każdej wizycie na stronie);
  • Rejestrowania stron odwiedzanych przez użytkowników, co pozwala zebrać dane pomocne dla usprawnień wprowadzanych w treści i w sposobie nawigacji strony.
Użytkownicy naszego serwisu mogą w dowolnej chwili zaprzestać dostarczania tych informacji naszemu serwisowi poprzez wykasowanie plików cookie zapisanych na ich urządzeniach końcowych przez nasz serwis. Aby tego dokonać należy zmienić ustawienia aktualnie używanej przeglądarki internetowej. Mają Państwo prawo do odmowy zapisywania i odczytywania plików cookies na urządzeniach końcowych (komputerze, laptopie, telefonie). Aby to zrobić trzeba zaznaczyć odpowiednie ustawienia w opcjach przeglądarki internetowej, lub nie wyrazić zgody w przypadku, gdy aplikacja zawarta na serwisie internetowym będzie o to pytać. Skonfigurowanie przeglądarki w sposób, który zablokuje instalację plików cookie dla określonych, wybranych przez użytkownika stron internetowych, lub dla wszystkich stron, mogą spowodować utratę pewnych funkcjonalności, które wymagają instalacji plików cookie. Zgodnie z wymogami Prawa Telekomunikacyjnego i RODO za potwierdzenie zgody na wykorzystanie plików cookie uznaje się skonfigurowanie przeglądarki pozwalające na instalację plików cookie na komputerze (patrz linki powyżej). Informacje na temat zarządzania plikami cookie można znaleźć na stronie (https://allaboutcookies.org/how-to-manage-cookies) lub (https://wszystkoociasteczkach.pl/).
W jaki sposób zabezpieczamy Państwa dane?
Komunikacja między Państwa komputerem a naszym serwerem, gdy zbieramy Państwa dane osobowe, jest zaszyfrowana z użyciem protokołu SSL (Secure Socket Layer). Dodatkowo nasze bazy danych zabezpieczone są przed wglądem osób trzecich.
Zmiany naszej polityki prywatności
Zastrzegamy sobie prawo zmiany powyższej polityki prywatności poprzez opublikowanie nowej polityki prywatności na naszej stronie internetowej. Po dokonaniu zmiany Polityka Prywatności ukaże się na stronie z nową datą. Warszawa, 2 kwietnia 2022 r.
Scroll to Top